Hidratálj gyümölcsökkel is!

A belső egészség kisugárzik, vagyis napi étrendünk legalább annyira fontos a bőrünk megjelenése szempontjából, mint szuper kozmetikumaink.

Vegyünk most sorra néhány olyan gyümölcsöt, amik javítják az arcbőr egészségét. Ha ezeket gyakran fogyasztod, sugárzóan szép, egészséges lesz a bőröd.

Cseresznye: Minél élénkebb színű a cseresznye, annál jobb. Vörössége kitűnően tükrözi tápanyagtartalmát. Antioxidánsokban gazdag, segít a szabadgyökök elleni küzdelemben, lassítja az öregedést. Frissen vagy gyümölcsléként is fogyaszthatod, de a jéghideg leves is üdítő lehet a forró nyári napokban.

Narancs: Tisztában vagyunk vele, mennyi C-vitamint tartalmaz a narancs. A benne lévő antioxidánsok pedig hatékonyan táplálják a bőrt, hogy könnyen felvehesse a harcot a bőrkárosodást, ráncosodást, sőt rákot is okozó szabadgyökök ellen.

Citrom: Ha szebb bőrt szeretnél, a citrom semmiképpen ne maradjon le a bevásárlólistádról! Megfakítja, kivilágosítja a bőr sötét foltjait, de a pattanások és a későbbi aknék megjelenésének megelőzésében is segít. Legegyszerűbben citromlé vagy citromrost formájában adhatod hozzá étrendedhez, de a felforralt vagy felaprított citromhéj is csökkenti a méreganyagok mennyiségét a vérerekben.

Banán: A gyors reggelinek is kiváló banán 75 %-ban vízből álló gyümölcs, kiválóan hidratálja és közben C- és B6-vitaminnal is ellátja az arcbőrt, mely utóbbiak létfontosságúak az arc rugalmasságának megőrzéséhez, illetve a ráncok megelőzéséhez.

Papaya: Az antioxidánsok valóságos tárháza ez a rengeteg A-, C- és E-vitamint tartalmazó gyümölcs. Segít a bőrnek megszabadulni a ragyogást akadályozó méreganyagoktól.

Avokádó: A zsírokban gazdag gyümölcs segít megelőzni a bőr kiszáradását. Az omega-9 zsírsavnak köszönhetően javítja a bőr textúráját, általános tónusát.

Görögdinnye: Egy tanulmány szerint egyes gyümölcsök és zöldségek, melyekben az ásványi anyagok és a természetes cukrok bizonyos kombinációban találhatóak meg, jobban hidratálnak, mit a víz vagy a sportitalok. A lista tetején a görögdinnye áll, 92% víztartalmával és a folyadékpótláshoz nélkülözhetetlen kalcium-, magnézium-, kálium-, és nátrium összetételével.

Körte: Nemcsak édes, frissítő ízéért érdemes a körtét fogyasztani. Egy közepes darab 6 gramm diétás rostot tartalmaz, ami az ajánlott napi érték 24 %-át teszi ki. Ezenkívül a magas rosttartalma miatt tovább jóllakottság érzetet biztosít, így a fogyásban is segít.

És a sor végén említsünk meg egy zöldséget is. A sárgarépa 87 %-át víz teszi ki, és magasabb a bétakarotin tartalma, mint bármelyik másik zöldségnek vagy gyümölcsnek. A kutatások kimutatták, hogy a sárgarépa fogyasztásával a bőrödet is véded, és a tüdő-, valamint a szájüregi rák ellen is védelmet biztosít.

A sok-sok egészséges gyümölcs, zöldség fogyasztása mellett minden nap használd az Age Attraction 24 órás hidratáló koncentrátumát, a Mystic Fruits-ot! Tökéletes hidratálókrém a száraz, érzékeny bőrre. A finom gyümölcs- és növényi kivonat, a vitaminok és a koenzim Q-10 kíméletesen ápolják és regenerálják bőröd. Alkalmazd naponta kétszer megtisztított arcbőrön.