A drágább tényleg jobb?

Miért fizetünk igazából, mikor luxuskozmetikumot vásárolunk?

Eddig is tudtuk, hogy gyönyörűnek lenni sokba kerül. De egy nemrég megjelent kutatásból az is kiderült, hogy pontosan mennyibe. A MINT felmérése szerint egy átlagos nő élete során 4,3 millió forintot költ kozmetikai termékekre. Ami azonban igazán megdöbbentő, hogy ennek csupán 15%-át teszik ki a kozmetikumok alapanyagai. 

Mire fizetjük akkor a fennmaradó milliókat? Marketingre, csomagolásra és a márka hírnevére.

Hogyan lesz 500 forintos alapanyagból 50 ezer forintos arckrém?

Egy exkluzív csomagolás jelentősen megdrágítja a terméket. De ami ennél is többe kerül, az a kozmetikumot körüllengő marketing varázs. Ki kell fizetnünk a kreatív ügynökséget, aki megálmodta a csábító nevet és a hirdetéseket. A világhírű színésznőket, akik az arcukat adták a kampányhoz. A luxus üzletek bérleti díját és a segítőkész hostesseket. Sőt, még azt a költségveszteséget is, ami az üzletben kihelyezett termékmintákkal jár.

Miért vásárolunk mégis luxuskozmetikumokat? Mert hiszünk benne, hogy ami drágább, az egyszerűen jobb. Erre az egy tévhitre építve milliárdokkal nő a luxusmárkák bevétele évről évre. Pedig az alapanyagok valójában semmivel sem lettek drágábbak.

Elérhető luxus – a szuperprémium kategória

A szuperprémium kategória célja, hogy megkülönböztessük a valódi hatékonyságot a csillogó marketing fogásoktól. Mert attól, hogy valami drága, még nem lesz jobb. Mi abban hiszünk, hogy folyamatos kutatással és fejlesztéssel a legjobb eredményt kell nyújtanunk. Erőteljes és innovatív összetevőket, a lehető legmagasabb koncentrációban. Ez az, amit egy kozmetikumnak képviselnie kell minden más felett. Mert hiába ígér neked örökös szépséget egy giga költségvetésű reklámfilm, egyedül az számít, hogy te mit látsz, mikor a tükörbe nézel.